AH: twee apps in één.

Als supermarkt enerzijds nog beter aan klantenbinding doen en
anderzijds de eigen medewerkers op de hoogte houden: dat kan!

Klantbenadering nieuwe stijl.

De app die we hebben gemaakt voor de franchisenemers van Albert Heijn bestaat eigenlijk uit twee apps in één. Vanuit één systeem kunt u als eigenaar zo beide doelgroepen voorzien van de juiste informatie. Dat bespaart u tijd, terwijl het tegelijkertijd heel professioneel en laagdrempelig overkomt. Klantbenadering nieuwe stijl. U kunt uw supermarktklanten heel eenvoudig binden en informeren met een goede app. De vele voordelen die u ze kunt beloven, hebben we alvast uitgewerkt voor u.
De app van uw AH-supermarkt
 Deze App is dat extra visitekaartje voor uw bedrijf. Uw producten en diensten dagelijks in de etalage. Vertel uw eigen verhaal, plaats uw eigen acties en aanbiedingen.   
Vip-Vrienden-Voordeel na registratie 
Klanten die regelmatig onze supermarkt bezoeken, kunnen profiteren van aantrekkelijke, exclusieve voordelen. Het Vip-Vrienden-Voordeel, noemen we dat.
Altijd de Bonusfolders bij de hand
Weet u waar u korting op krijgt deze week? Check de app! De Albert Heijn Bonus verschijnt wekelijks en Etos en Gall & Gall folder tweewekelijks.
Wekelijks nieuwe recepten
Toon de recepten van de gerechten die u live in de winkel aan het bereiden bent. Wat eten we vandaag? Altijd genoeg inspiratie in de app!
Beveiligde inlog voor medewerkers
De App is tweeledig en strikt gescheiden voor consument en medewerkers. Elke medewerker maakt zijn eigen account aan, wat u weer administratie scheelt
Bedrijfsvoering op zakformaat
Uw medewerkers hebben toegang tot de weekplanning, kunnen instructievideo's bekijken, het huishoudelijk reglement inzien en hun absentiemelding doorgeven.
HET OPENBARE DEEL

Gemaakt voor úw klanten.

Voordeel en service, daar gaat het uw klanten om. Met deze app biedt u ze het beste van beide werelden. Op het openbare deel van de app vinden uw klanten volop informatie over uw de artikelen die deze week in de bonus zijn en nog veel meer. Ze kunnen u eenvoudig een appje sturen en lezen wat er mogelijk is bij de klantenservice en infobalie. Ook de folders van Etos en Gall & Gall zijn in de app te vinden. Net als de agenda van uw winkel, recepten, foto’s en vacatures. 
1.936
Bezoekers / dag
23%
5+ min. in App
1.425
Koffiekletsen
"Het gaat steeds meer over storytelling. Wij willen ons verhaal vertellen aan de klant."
– Hetty Wassenaar
HET AFGESLOTEN DEEL

Gemaakt voor úw bedrijf.

Medewerkers van uw supermarkt kunnen inloggen in het afgesloten deel. Daar vinden zij hun eigen weekplanning, zodat ze direct zien wanneer ze werken. Ook de kernwaarden van uw vestiging, acties per afdeling en het huishoudelijk reglement zijn hier in te zien. U kunt dit deel van de app gebruiken om uw medewerkers hun beschikbaarheid door te laten geven. Ze kunnen er vrije dagen aanvragen en een absentie- en/of ziekmelding doorgeven. En er is nog veel meer nuttige informatie te vinden. U ziet het: deze app is een waardevolle toevoeging aan uw bedrijfsvoering.
14.500
Gebruikers
30
Modules
1.814
Pageviews / dag

Contentbeheer via het Appvuller CMS-systeem.

PLATFORMS

Altijd binnen handbereik. Altijd actueel.

Het mooie van een app is dat u deze zelf continu up-to-date kunt houden. Zodra u een wijziging doorgeeft in het Appvuller™ CMS-systeem, krijgen de gebruikers van de app direct de nieuwe informatie te zien. De app ververst zichzelf tijdens elke restart. Ook kunt u de statistieken en het aantal downloads bekijken. Daarnaast beheert u de gegevens van uw geregistreerde gebruikers en medewerkers, zoals naam, telefoonnummer en e-mail. Op welk apparaat zij de app willen bekijken maakt niet uit, want de AH app is beschikbaar op zowel iOS als Android. Er is zelfs een speciale iPad versie beschikbaar. Door middel van pushberichten kunt u heel gericht actuele informatie onder de aandacht brengen bij uw doelgroep. Dat geeft uw klanten het gevoel dat ze bijzonder zijn en dat levert u weer meer omzet op.
iOS
85%
Android
75%
iPad
34%